HOE VRAAGT U EEN VOEDSELPAKKET AAN?

Een aanvraag van een voedselpakket loopt altijd via een hulpverlener. Voedselbank Haaglanden hanteert landelijke regels en criteria bij het beoordelen of iemand een voedselpakket krijgt.

Kies de juiste optie:

1. Uw klant ontvangt nog geen voedselpakket

2. Uw klant ontvangt al een voedselpakket, maar heeft langer voedselhulp nodig

3. U wilt weten of uw klant in aanmerking komt voor een voedselpakket

4. Onze aanmeldprocedure

5. Aanvraagformulier downloaden

Niet opgehaalde voedselpakketten


Helaas komt het voor dat voedselpakketten niet worden opgehaald. Wanneer een klant regelmatig zijn of haar pakket niet ophaalt of dit in gedurende twee weken achtereen zonder dit tevoren te melden bij het uitgiftepunt, wordt de verstrekking van het voedselpakket stopgezet. U kunt dan pas na 3 maanden een nieuwe aanvraag indienen.

Heeft u vragen?


Heeft u vragen over het invullen van het aanvraagformulier? Mail dan naar registratie@voedselbankhaaglanden.nl of neem bij voorkeur op maandag of dinsdag tussen 9.30 uur en 14.30 uur telefonisch contact op met de afdeling Klantregistratie (06-51816040).